fbpx

Značaj imuniteta kod virusnih infekcija

Akutne respiratorne virusne infekcije, grip i korona virusne infekcije na prvom su mestu po broju obolelih svake godine i uprkos stalnim naporima teško se sa njima izlaz na kraj. Hiljade ljudi umiru svake godine od njihovih komplikacija.

Posebno je teško deci i starijim osobama ukoliko im se prenesu ove infekcije, jer se u grupama ljudi mogu razviti komplikacije tokom bolesti. Deca se teže razbole zbog činjenice da se njihov imunološki sistem još nije susreo s ovim virusom, a za starije ljude, kao i za one s hroničnim bolestima, virus je opasan zbog oslabljenog imunološkog sistema.

Grupe rizika za razvoj virusnih infekcija

  • deca
  • osobe starije od 60 godina
  • osobe s hroničnim plućnim bolestima i osobe s hroničnim bolestima kardiovaskularnog sistema
  • medicinski radnici
  • radnici u javnom sektoru
  • trudnice

Veliki broj bolesti povezan je sa imunitetom, to su:

  • tumori,
  • zarazne bolesti,
  • alergije,
  • AIDS,
  • hepatitis C,
  • pa čak i kardiovaskularne bolesti.

Naš imunitet treba da je glavni mehanizam zaštite tela od virusa i bakterija, stoga trebate da vodite zdrav način života, što znači da se treba rešiti loših navika (alkohol, nikotin, droga) i pravilno se hraniti.

Proteini su vrlo važni: ulaskom u telo, oni se probavljaju, pretvaraju u aminokiseline, a ovo je glavni građevinski materijal imunološkog sistema.

Telu takođe trebaju vitamini.

Neki od znakova smanjenja imuniteta su česte akutne respiratorne infekcije, otečeni limfni čvorovi, sporije zarastanje rana, slabost, sindrom hroničnog umora i dr.

Kako ojačati imunološki sistem?

Počnite sa malim stvarima:

  • hodajte više,
  • češće provetravajte stan
  • i koristite proverene prirodne preparate za podizanje imuniteta.

Takođe možete pristupiti i kontrastnom tuširanju. Kontrastni tuš je vrlo koristan i za trening kardiovaskularnog sistema, poboljšanje stanja kože, kao i za sprečavanje celulita. Ako već imate problema s kardiovaskularnim sistemom, prvo se posavetujte s kardiologom.

Za jačanje tela potrebna vam je uravnotežena ishrana, bogata vitaminima i mineralima. Kako bi dobili sve potrebne materije i minerale, ishrana bi trebala biti što raznovrsnija. Pored toga, našem telu su potrebne masti, jer pomažu u apsorpciji vitamina A i E. Ako u telu nema dovoljno masnoća, koža će vam izgledati lošije, jetra će patiti, kao i mnogi drugi problemi. Masti je najbolje da konzumirate iz masnih sorti ribe, avokada, badema, maslinovog ulja.

Jedite što više povrća i voća, najbolje u termički neobrađenom obliku za veće očuvanje vitamina.

Osim vitamina, za jačanje imunološkog sistema važni su probiotici. Probiotici su lekovi ili biološki aktivni dodaci hrani koji sadrže žive mikroorganizme koji su predstavnici normalne ljudske mikroflore. Probiotici podstiču imunološki sistem na svim nivoima, što dokazuju brojne kliničke studije.

Za normalno funkcionisanje celog organizma osobe važno je ustajati i odlaziti u krevet u isto vreme i imati dovoljno sna. Opustite se više, prošetajte na svežem vazduhu. Bavite se sportom, radite vežbe.

Redovita fizička aktivnost povoljno deluje na imunitet. Tokom aktivne fizičke aktivnosti poboljšava se raspoloženje, što pridonosi većoj aktivnosti i prilivu energije, krv se obogaćuje kisikom, poboljšava se san i apetit. Fizička aktivnost pomaže da se rešite stresa, u telu se proizvode endorfini, „hormoni sreće“.

I svakako prošetajte se na svežem vazduhu ako vam to vremenske prilike dozvoljavaju. Ostanite napolju barem sat vremena, jer je sunce potrebno ne samo za proizvodnju vitamina D, bez sunčeve svetlosti smanjuje se nivo serotonina, drugog „hormona sreće“ u krvi, koji je odgovoran za naše dobro raspoloženje.

Budite pozitivni, uživajte u svakom danu. Sposobnost pozitivnog sagledavanja bilo koje stvarnosti bez preterivanja garancija je dobrog zdravlja i dugovečnosti.

Prirodni načini za podizanje imuniteta i borbu protiv virusa

Tradicionalna medicina u svom arsenalu ima ogroman broj različitih recepata za jačanje i čak povećanje imuniteta u letnjem periodu.

Jako je važno da se koriste fitočajevi i biološkiaktivni dodatci proverenih proizvođača zato što su prirodni unosi suplemenata nezamenjivi zbog svoje odlične iskoristljivosti.

1. Jagoda za podizanje imuniteta

Kažu da ako jedete sveže jagode od 5 do 8 kg po sezoni, problemi s anemijom mogu se svesti na minimum. Jagode sadrže vrlo malo kalorija i smanjuju količinu šećera u krvi.

Bogate je hranjivim materijama, uključujući vitamin C, kalijum, folnu kiselinu, najmoćnije antioksidante – kvercetin, kiselinu i flavonoide.

Studije su dokazale da jagode smanjuju loš holesterol u krvi kod muškaraca i žena s prekomernom težinom.

Divlja jagoda – ova bobica je vrlo korisna za povećanje obrambenih sposobnosti organizma. Istovremeno ima i diuretičko svojstvo. U ishrani sportista tokom leta jagodesu uvek prisutne.

2. Crna ribizla za jačanje imuniteta

Izvrsno imunomodulacijsko sredstvo. Bobice ribizle sposobne su sniziti holesterol, imaju diuretička i svojstva jačanja imuniteta.

Ribizla, poput brusnica, sprečava razvoj infekcija mokraćnih puteva, pomaže u održavanju pamćenja u kasnijim godinama i sprečava starenje.

Ona je šampion pektina. Ova materija sprečava apsorpciju štetnog holesterola i uklanja toksine i teške metale iz tela, a ima i antikancerogeni efekat.

3. Malina za borbu protiv virusnih infekcija

Dokazano je da malina povećava stvaranje interferona, što zauzvrat utiče na otpornost tela na sve vrste virusnih infekcija i gripe.

Kao i u svim bobicama, i malina je puna antioksidanata koji neutralizuju slobodne radikale.

Već je dugo poznato da ima antipiretski učinak i zato se često koristi kod prehlade. U malinama ima puno vitamina B1 i B2, otprilike isto kao u crnoj ribizli, vitamina i pektina.

4. Trešnja jača imunitet

Ovo su apsolutno važne bobice, koje takođe imaju puno antocijanina. Savršeno štite srce i krvne sudove, sprečavaju razvoj tumora, dijabetesa i gojaznosti. Istovremeno smanjuju upalu u zglobovima kod artritisa i gihta.

5. Borovnice za snažan imunitet

Poznata su njihova antikancerogena svojstva, sprečavaju stvaranje krvnih ugrušaka, poboljšavaju vid i ublažavaju umor očiju.

Ruski načini za podizanje imuniteta i borbu protiv opasnih virusnih infekcija

Prema zvaničnim podacima Rusija je zemlja u kojoj je, proporcionalno broju stanovnika, najmanji broj obolelih od opasnih virusnih infekcija.

Pored opštih mera koje sprovodi država, Rusi imaju i jedinstven način kako da sopstveni imunitet podignu na visok nivo.

Pogledajte proverene Ruske preparate za podršku imunitetu i borbu protiv virusnih infekcija iz naše ponude:

2020-06-23T14:08:31+00:00